Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Feestelijke Opening van het Project ‘Onze Scholen Zijn Weer Begonnen’

06 september 2024

Maandag hebben we een leuk moment gehad met de opening van het project ‘Onze Scholen Zijn Weer Begonnen’ van Veilig Verkeer Nederland. Samen met de Daltonschool en de Savioschool hebben we deze belangrijke actie feestelijk in gang gezet.

De wethouder verkeer van Hillegom kwam langs om het project officieel te openen. Hij gaf een kort praatje over verkeersveiligheid en benadrukte hoe belangrijk het is om extra goed op te letten nu de scholen weer begonnen zijn. Kinderen van beide scholen hielpen mee door een groot spandoek vast te houden.

Voor de jongste groepen was er extra plezier: zij mochten bellenblaas gebruiken, wat voor veel blije gezichten zorgde. We hebben het ook gehad over hoe je veilig naar school kunt komen, of je nu op de fiets, de step, te voet of met de auto gaat.

Dit project herinnert iedereen eraan dat het weer drukker kan zijn op de wegen nu het schooljaar is begonnen. We hopen dat deze actie helpt om de verkeersveiligheid te vergroten en dat iedereen veilig en vrolijk naar school en weer naar huis kan komen.