Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

Zomerfeest 2024: Een Oranje Spektakel!

05 juli 2024

Wat een feest! Vrijdagmiddag 28 juni werd het schoolplein van Brede School Hillegom omgetoverd tot een bruisend Oranjefeest. Dit bijzondere evenement werd georganiseerd door de Savioschool en de Daltonschool, en het was een middag vol plezier, gezelligheid en prachtige optredens. Het thema van het zomerfeest was dit jaar 'in oranje', en zowel leerlingen als ouders kwamen gehuld in deze vrolijke kleur naar school.

Optredens en spelletjesplezier

Vanaf het moment dat de poorten opengingen, was de sfeer uitgelaten en feestelijk. Iedere klas had een speciaal optreden voorbereid, en het was werkelijk een genot om te zien hoe de leerlingen hun talenten lieten zien. De ene na de andere geweldige performance volgde elkaar op, en het publiek genoot zichtbaar van de optredens.

Bij aankomst kregen de kinderen een stempelkaart om deel te nemen aan diverse spelletjes op het plein, zoals zaklopen en ringwerpen.

Een gigantisch lopend buffet

Een van de hoogtepunten van het feest was zonder twijfel het gigantische lopende buffet. Alle ouders hadden iets lekkers meegenomen, en samen vormden deze bijdragen een indrukwekkende lange tafel vol heerlijkheden in de gymzaal. Van hartige hapjes tot zoete lekkernijen, er was voor iedereen genoeg te smullen.

Dansende juffen en meesters

Het feest werd officieel geopend door de juffen en meesters met een gezamenlijke dans. Aan het einde van de middag kwamen alle leerlingen van de Savioschool en de Daltonschool samen voor een gezamenlijke dans. Dit moment symboliseerde de fijne samenwerking tussen de twee scholen en sloot de feestelijke middag op een perfecte manier af.

Een fijne sfeer en samenwerking

De sfeer was de hele middag geweldig. Ouders, leerkrachten en leerlingen genoten zichtbaar, een echt hoogtepunt van het schooljaar. Dank aan iedereen die bijdroeg aan dit onvergetelijke oranjefeest! We kijken al uit naar het volgende gezamenlijke evenement van de Savioschool en de Daltonschool!